luni, 7 decembrie 2009

Ati vazut de ce mi-a fost frica?


Foto: Nu numai tigarile cauzeaza distrugerea fibrei poporului nostru, ci stresul. Poate tigarea este o decompensare a stresului.(poza este luata dupa un blog sudamerican, sper ca nu am suparat autorul,imi cer scuze).
Ati vazut de ce am spus ca imi este frica de ziua de astazi, 7 dec. care este si ziua Sf.Filofteia, cea care ocroteste Romania.
Instinctul meu mi-a dictat, fara voia mea acesta frica.
Noi nu ne imbolnavim din cauza de ex. a fumatului, ci a stresului. De aceea murim de cancere de inima si tot felul de boli nemaiauzite de nimeni de-a lungul citorva sute de ani, chiar si la copii.
Nu iau apararea fumatorilor, dar cum am mai scris din cauza economiei la lemne, cind eram mica stateam toti intr-o singura camera incalzita, unde tata fuma tigari Marasesti, un pachet pe zi si in camaruta de 2,5/ 3 m fumul il taiam cu cutitul.
Nu era chiar bine dar nu am suferit niciodata de plamini, de astm.
Si in alte familii era la fel(asa era atunci, barbatii nu ieseau afara sa fumeze mai ales iarna).
Dar bolile acumulate si de nou nascuti, ca rezultanta de vietii stresante, duse de parinti, arata rau care si asa, e considerabil in fiecare familie, dublat sau triplat de stresul politic in care noi sintem, la mijloc intre partide si serviciile secrete, numai noi pierdem ca popor in ansamblul lui, nu politicienii care lupta pentru orgoliile lor, pentru betia puterii, pentru inzecirea averilor.
Va adresez rugammintea sa, continuati viata de zi cu zi si sa puneti mai putin la suflet politic, care cum stiti si dvs. "este o mare c..."
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu: