marți, 22 decembrie 2009

Profitorii Revolutiei Romane 21 dec.1989(impostorii)


Foto:Acesta sa fie semnul victoriei diavolului?(Kidrok_devil)
Sa facem acum la 2o de ani de la revolutie(sau asa zisa revolutie),un bilant, sa vedem ce am cistigat noi, romanii de rind. Ia sa vedem! Pentru ca nu am fost vigilenti, in primele ore ale revolutiei, nu am putut fii organizati dinainte, datorita duritatii securitatii, am pierdut trenul. Trenul tarii noastre dragi.
Nu am putut si noi sa ne urcam in el. Am fost aruncati ca niste gunoaie, numai buni pentru a da o legitimitate in necunostinta de cauza, noilor stapini. Am fost aruncati pe peron si nu ne-am mai putut su, nici pina acum si nu se stie cit timp vom mai fii jos, ca niste gunoaie de care nu mai este nevoie, dar sin cautate la alegeri. Caci noi prostii nestiind nimic(sau banuind doar), ce se intimpla, simtem buni de poza pentru democratia originala, facuta de comunisti si securisti. Deci noi oameni de rind cinstiti, sintem pierzatorii, am pierdut trenul care ne-ar fi dus spre civilizatie, spre recunoasterea adevaratelor valori.
Acum sa vedem cine sint cistigatorii. Cine oare se bucura de democratie? In primul rind, tiganii transformati ad-hoc in rromi, pentru a baga in ceata occidentul, care face confuzie intre romani si tigani, tocmai pentru a ne compromite pe toti. Ba mai mult, tiganii nu mai vor sa recunoasca ca sint romi romanizati, ci calca totul in picioare spunind ca sint romani.
Au adus in societate(erau alungati si de catre comunisti), toate metehnele lor, furtul, inselatoria, minciuna, violurile, crimel, taxele de protectie (caci ei ne protejaza in propria noastra tara, ei robii de altadata).
Dar organizatiile rrome din Romania, maninca banii dati de occident pentru rromi, pentru ai civiliza si lasa selectia naturala, sa faca treaba lor. Care pe care. Dar romanii lasi simtindu-se inferiori, lasa sa fim toti calariti, de profitorii revolutiei, de la toate nivelurile de rromi la politicieni. Cind se va implica si org. rromilor din Romania in a se impune, acestor impostori. Astept si eu un raspuns, caci tigani mai seriosi sint cei care, sint de-o seama cu mine, in orasul nostru Ploiesti, care erau deja pusi la punct de comunisti, cu brutalitate caci altfel nu se poate.
De vina pentru plaga aceasta, asupra tarii si a orasului nostru este Ianachi Moruzi care primind Ploiestiul si imprejurimile lui, ca mosie a venit de la Iasi in 1775, cu sute mii de tigani robi si uite asa ne-am procopsit cu stapinii nostrii, pe care ii stim de frica de acum.Ei ne iau casele, pe care , la evem din mosi stramosi. La un semnal dat de tiganul sef, pentru a baga spaima in noi si a fii invatatura de minte pentru ceilalti, se aduna pe un om 3o-4o de tigani cu mic cu mare, care vor sa-ti arate neaparat cele mai intime locuri din corpul lor.
Romanii se pun la mintea lor(era sa zic altceva), milogi numai sa fie acceptati, asa cum sint cu toate handicapurile lor fizice, sau mintale. In orice caz profitorii revolutiei sint cei certati cu legea, cei care chiar daca au facut crime evidente, se spune ca, daca vor fi gasiti vinovati, etc., etc.
Asa ca, cu toate ca sint anticomunista, vad ca ni se potriveste Internationala comunista, mai mult ca oricind. Sa ne gindim ca, este scrisa doar pentru noi, oamenii de rind, cinstiti, care nu putem sa ne impotrivim profitorilor revolutiei. E democratie doar. Noi nici nu stim daca, vom mai avea dreptul la cuvint. Vin din spate cohortele de infractori de tot felul, rromi, criminali, prostituate, si prostituati politici toti, trec tavalug, ne calca in picioare si cine scapa, scapa dar e vai de capul lui, de viitorul lui, de urmasii lui. Imi asum cele spuse si pot sa dovedesc ca am dreptate. Cine nu vrea sa vada adevarul este liber, sa ma contrazica.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica

Niciun comentariu: