sâmbătă, 19 decembrie 2009

Revolutia romana partea a 4-a


Revoluitia Romana, traita de mine partea a 4-a
Noi am intrat in panica, pe 23 dec. cam pe la ora lo, atunci cind am auzit, ca se face apel de interventie, la rusi. Ne asteptam sa se linisteasca treaba si cind colo ce sa vezi, treaba era mai cotoioasa ca oricind.Ofiterii vazind ca toata lumea voia sa plece acasa, ca sa nu ne prinda rusii !!! la serviciu sic! au chemat pe comandantul unitatii D.C. sa vina, sa ne explice ca totul v-a fi bine. Dar nu era chip sa inteleaga cineva mai ales femeile. Eu am vrut sa plec neaparat, ca imi era teama sa nu plece si baietii mei, cu avintul tineretii inconstiente la Bucuresti, caci am auzit ca spre Bucuresti se indreapta tineri din toata tara. Mie impreuna cu alte doamne ne-a facut semn sa plecam comandantul si ne-am dus in fuga repede la poarta la "ia-ma nene" si inte-un tirziu inghesuite claie peste gramada, am ajuns cu citeva masini in oras. Dar a doua zi ne-am prezentat din nou la serviciu, obosite ca ne uitasem toata noapte la tv., sa vedem cum mai merg treburile cu revolutia. Am aflat ca au fost prinsi sotii Ceausescu. La serviciu ofiterii erau prezenti, ei fiind cazati cu casa si masa chiar la magazia de materiale. Sus pe acoperis, soldatii erau asezati la colturile cladirilor. Stateau pe burta gata de a trage cu mitralierele vechi asezate pe trepiede. Erau vrednici de mila, parca erau pregatiri sa traga in ciori. Se spunea ca, a venit un avion al teroristilor si ca a fost respins de, brava armata romana. Dar acum, cred ca s-a mintit, ca sa se dea o mai mare importanta vigilentei armatei. Pentru viitor se gindeau ca vor fi innaintati in grad si functii, lucru care s-a si intimplat. Zvonirile cu teroristii au mai fost pina la executarea Ceausestilor, pe 25 dec. l989 in ziua de Craciun. Atunci s-au oprit tragerile, s-a mai tras sporadic pe ici, pe colo. Acesta s-a zis ca a fost motivul, pentru care s-a urgentat impuscarea Ceausestilor, ca sa se potoleasca teroristii. Acum vedem ca totul a fost un teatru ieftin, pe care l-am crezut noi, si nu s-a prins nici un terorist. Regia a fost a lui S. Nicolaescu. Mai continuam si miine. Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica

Niciun comentariu: