miercuri, 23 decembrie 2009

Ziua de 23 dec.1989(pe 22 dec.fugisera cu elicopterul Ceausestii)


Din data de 23 dec. imi aduc aminte ca acum. Dimineata am venit la laborator la U.M.Nu faceam nimic, nu se stia daca mai erau de actualitate, comenzile pentru baterii de avioane de bombardament. Poate nu se mai exporta. Si asa a fost, s-au intrerupt toate comenzile.
Dimineata motaiam(toate 5) linga calorifer. Eram nedormite caci toata noaptea ne uitase la tv. sa vedem cum se termina revolta, vom cistiga noi, vor cistiga ei? Mai ales ca nu dormiseram, nici noaptea din 21/22, caci ascultaseram Europa Libera. Asa ca acum o colega chiar adormise ghemuita pe vine.Cind deodata, am auzit la difuzorul laboratorului ca, Iliescu a cerut ajutor rusilor(dar pina la urma s-a contramandat comanda din ordinul gen.Gusa).Dar putin mai tirziu am auzit ca, rusii erau pregatiti si veneau spre noi. Ne-am speriat caci, de rusi nu scapam nici acum? Ii chemam chiar noi, ca sa se instaleze bine mersi si sa nu mai plece? Iliescu a spus ca le-a transmis in final cine sint ei conducatorii si ce vor. Dar de ce trebuia dat acest raport? Uite asa, din dragoste de Romania si poporul roman. In zarva care s-a facut, colega noastra s-a trezit speriata. A intrebat buimaca, ce nu s-a terminat? Nu, am zis noi, Iliescu a chemat rusii in ajutor. De atunci s-a vazut ce hram purtau ai nostrii, noii conducatori autopropusi si pusi.
Nici acum nu eram pe picioarele noastre, ce trebuia sa dam raportul la rusi?
Dar rusii nu mai aveau puterea, de la sfirsitul celui de al doilea razb.mondial si puterile occidentului, asteptau prin ceata politica din Romania, sa vada cum se termina totul. Si s-a terminat prost, foarte prost. Acum tragem ponoasele lincezelii de atunci.Odata ajunsi acasa la tv. se spunea ca, sa se opreasca macelul, ca apa e otravita, ca babele au pistoale, in coliva pe care o duc la biserica. Sa stam de straja cu rindul sa pazim casele, bloocurile. Adica sa avem ocupatie sa fin vigilenti. Abureala, pentru a ne prostii, si prostiti am ramas si acum, de catre ei. Nu toti dar marea mnajoritate, a caror minte nu cuprinde inselatoria.S-au dat arme la civili, ca sa faca controale, sa impuste teroristii, ca sa aiba de lucru in timp ce altii preluat puterea cu toate bunurile ei. Asa a fost omorit drept terorist si actorul Horia Caciulescu, care se afla intr-un taxi, cu o tinara si la semnul de oprire,a spus taximetristului sa mearga mai departe, sa nu opreasca. A fost impuscat pe loc.Sa nu uitam pe tinerii soldati de la Cimpina, masacrati la Otopeni,confundati cu teroristi.
Si uite asa, apoi s-a spus, sa lasam guvernantii sa lucreze si au lucrat(pentru ei), pina am ajuns in sapa de lemn. Asa s-a facut istoria. Ceausescu si Ceausasca, au murit fara un proces corect, dar meritau, parerea mea. Dar noi, ca in sloganul vechi de cind lumea," vin ai nostrii pleaca ai nostrii, noi raminem tot ca prostii ! " Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu: