joi, 22 iulie 2010

LUCRAREA DRACULUI


Posted: | Gönderen EdebiMevzulaR |

Cand venea seara de la carciuma, bunicul meu ıl chema pe tatal meu, copil fiind, şi ıl aşeza pe laita: “Şezi! Mai, ia sa-mi spui tu mie, cine conduce Tara romaneasca?” “Maria Sa Regele”, urla tata din toti rarunchii. Sau ıntr-o vreme: “Legiunea şi Capitanul”. Bunicul ıi tragea o scatoalca şi pe urma ıi dadea o acadea din zahar ars:)

Dupa ce ıntarzia pe la bufet, tata ma chema şi-mi spunea: “Şezi! Mai, ia sa-mi spui tu mie, cine conduce Tara Romaneasca?” “Tovaraşul Nicolae Ceauşescu”, racneam cat ce puteam. Tata ımi tragea un dupac după ceafa şi-mi dadea o bomboana cu lapte.
Cand vin tarziu de la “non-stop”, ıl chem pe baiatul meu şi-l aşez ın fotoliu: “Stai, te rog! Mai, cine conduce Tara Romaneasca?” “Dracu’ ştie, tata. Dracu’!” vine raspunsul. Il mangai pe cap şi-i dau un drops cu un vag iz de ananas.

Niciun comentariu: