miercuri, 14 iulie 2010

Vise spulberate



Daca pina acum in naivitatea mea, mai credeam ca se va coagula opozitia si vor lasa toate vanitatile de oameni de jos la o parte,acum dupa seara aceasta am inteles ca nu mai este nimic de facut. Bonomia afisarta de Victor Ponta, mereu vesel si stopind intrebarile lui Mihai Gidea su Radu Tudor tocmai, pentru a scoate de la el ceva despre strategia imediata, de a opri degrigolada tarii noastre si a noastra, a fiecaruia in parte m-a scos din sarite. Ce ne-a anuntat ? A anuntat un sfert de ora ca, nu este in concurenta cu Crin Antonesc. A facut comparatie de ce nu se uneste Realitatea tv. cu Antena 3 de parca era aceeasi situatie.
Cei doi Mihai Gidea si Radu Tudor in zadar au incercat sa afle, ceva coerent de la Seful partidului de opozitie, Victor Ponta cum v-a face acum imediat sa darime guvernul, in frunte cu presedintele Basescu. Dar nu au auzit decit ca, se vor face alegeri anticipate, dupa trecerea motiunii de cenzura. Apoi se va vota din nou, in Parlament suspendarea presedintelui. Asta este cu semnul intrebarii si dureaza ani.Era vorba de acum ca acesti nenorociti, care conduc tara fura tot, indatoreaza tara ca auzeam ca, se discuta de a 6-a transa de bani de la FMI. Pina se va face ce spune Victor Ponta, cu figura lui bonoma de parca se dicuta despre, cit de folositor este mincatul de seminte, pe bancuta din fata portitei nu v-a mai fii nimic in tara, jefuitorii vor pleca in alte locuri, unde si-au pus banii si noi nu mai avem ce face decit, sa plecam cu totii si eu sa ramin la urma sa sting lumina.
Oameni buni nu e nimic de facut, cu acesti nenorociti din opozitie. Pentru Basescu acesti prosti care dorm in opinci, este o gluma, o joaca cu ei de ai lasa iar, cu buza umflata. Dar ce sa mai zic, sa nu mai aduc aminte de fosta motiune, de alegerea frauduloasa a jud. la CSM datorata tot lui V. Ponta care a plecat de la Parlament, cind era necesar si era nevoie de el.Asa ca unii prosti si altii smecheri, numai noi sintem la mijloc cazuti jos, fara puterea de a ne ridica singuri si rautatea si indiferenta celor care ne pot ajuta, ne lasa ingenunchiati, sa muscam tarina. Asta ne este soarta.Sint pesimista, numai e nimic de facut.Eu credeam ca Victor Ponta se aseaza in feruntea Partidului PSM, farul calauzitor in lupta contra nedreptatii si impreuna cu Sindicatele si toate organizatiile civice si cu ajutorul ferm al pensionarilor, sa ne indreptam pentru demonstratii ample, devastaroare pentru acest regim criminal si toate formele de viata din aceasta tara sa dam jos, gasca asta de nemernici. Sa incepem o viata noua. Asta visam eu, in prostia mea. Acum nu mai cred nimic pentru ca si Madalina Manole, a fost victima sistemului. Rasturnarea valorilor. Si ea a ajuns la o concluzie coplesitoare, nu mai meritam sa traim.Si eu imi spun mereu ca viata mea e inutila, fara rost numai pentru a face paguba ,in propriul buzunar al Presedintelui Statului prin pensia mea. De ce sa iau eu omului, ce este al lui.Nu este mai bine sa ma duc si eu, ca sa nu mai supar conducerea tarii. Noi sintem inutili, stam ca un os in git guvernantilor. Se gindesc mereu cum sa fac sa scape de noi. Nu e mai bine fara noi ???? Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai mai odorica tot opozitia e de vina?
nu se vede in clar ca nu se mai respecta nici un fel de lege in ROMANIA vinovati sintem totii ca stam si nu luam nici o pozitie parca nu ne-ar privi pe noi ci pe altii!
CAPU SUS SI PIEPTU INAINTE