duminică, 29 august 2010

Cer drepturi ca tiganii din tara si de pretutindeni in Europa





Vreau sa am aceleasi drepturi ca tiganii, numiti fraudulos fata de romani, rromi. Cu gindul poate ca, cit de curind Romania se va numi Rromania !
Vreau sa pot sa fur, fara sa fiu pedepsita.
Vreau sa pot contribuii, impreuna cu fratii mei in infractionalitate, in clanuri tiganesti violente interzise prin lege romanilor.Vreau sa port arme de foc si arme albe fara permis.
Vreau sa scuip, sa-mi arat fara rusine si frica de amenda, organele genitale.
Vreau sa oblig romanii prin amenintarea cu bataia sa miroasa pungi cu aurolac.
Vreau sa strig cuvinte murdare si obscenitati, sa amenint cu judecata si nimeni sa nu ma ia in seama,(e tigan ce sa-i faci).
Vreau sa ma respecte romanii de frica si sa fie onorati daca ii salut ! Salutul meu jegos de tigan de care, nu are nimeni nevoie (doar de frica trebuie sa raspunda cei care au onoarea de a fi salutati, de un tigan infractor) doar pentru a-mi arata importanta.
Vreau sa bat animalele maidaneze si cu stapini, sa le chinuiesc si sa le omor in vazul mahalalei ca sa arat, ce tare sint si nu-mi sta nimeni impotriva.
Vreau sa rid de vecini ca au copii uriti, ca niste mostrii de care ma sperii si sa le plasez ciini de rasa ale vecinilor, ca sa nu mai faca copii uriti.
Vreau sa vorbesc ca o veritabila centurista, sa fiu de acolo, sa stropesc oamenii cu dejectii verbale :))) Sa fiu voyor pe la geamurile vaduvelor singure.
Vreau sa construiesc fara autorizatie si sa nu fiu amendata de catre autoritati de frica tiganilor.
Vreau sa fur energie electrica si gaze fara consecinte.
Vreau sa fiu ca si acel imparat sau rege tiganesc, despre care s-a aratat la tv.ca fura printr-o conducta groasa, gaze naturale folosite la topirea metalelor pentru prelucrare in folosul curtii imperiale(plumb si cupru). Ai mai auzit ceva de acest caz? Doar era nevoie de voturile tiganilor de sub autoritatea Imparatului, rege ce o fi el.
Vreau sa cersesc cu toate ca, beneficiez de ajutor social si cu banii din cersit, in strainatate, sa-mi fac palate cu turnulete si in curte sa am mercedes.
Vreau sa bat, sa omor si sa fiu pedepsita, la sfintul asteapta. Vreau sa fac cele mai mari blestemati si sa dau cu tifla tuturor romanilor si autoritatilor.
Vreau sa-mi terorizez vecinii, sa ma impun ca lider in ale scandalurilor peste tot. Vreau sa injosesc femeile romance, sa le violez (gasesc eu cu ce).
Vreau sa injosesc Armata Romana,pe care sa-i oblig sa strige cind dau spargeri in apartamente "sint de acord si va sustin".
Vreau ca pe lasii romani, sa-i fac slugile mele in ale infractiunii.
Vreau sa injosesc Politia, profitind de lipsa lor de experienta si naivitatea lor.
Vreau sa ma milogesc intr-una cind imi convine si este in interesul meu.
Vreau sa instaurez teroare intrind peste oameni in casa, ziua in amiaza mare, tipind sa ma ajute politia.Sa bat pina la saturatie in geam si usa cu pumnii si picioarele si prostii de romani sa nu protesteze sa nu cheme politia(si daca o cheama tot degeaba).
Vreau sa am mereu satisfactie vazind cum arunc porcarii tiganesti, cum lasii romani vazindu-ma violent pina la absolut, fug ca potirnichile.
Vreau sa nu las oamenii sa-si faca datoria pentru care sint platiti.
Vreau sa declar nebuni si prosti pe romanii care nu ma baga in seama.
Vreau sa strig ca ma priveste lumea pe geam si sint ofensata.
Vreau sa strig ca imi pute totul si nu accept faptul ca, toate aceste apucaturi mi s-a potoli cu o injectie cu zeama de GLONT
Asta vreau si vreau si vreau mereu sa am aceleasi drepturi ca tiganii si sa ma port ca in jungla, sa bag spaima in prostii de romani, ca asa merita. Mai ales ca numele nostru de rromi se apropie pina la ionfudare cu numele de roman.Asta se poate lua ca o gresala de tiparire, cu repetarea literei r din gresala. Ajutati-ma sa pot si eu sa devin un rrom autentic prin lege caci, prin inchiderea ochilor de catre autoritati nu-mi ajunge.
Vreau sa vad cum romanii fug de frica mea si autoritatile nu intervin ca sint neputincioase.
Vreau sa-i vad ingenunchiat pe prostii de romani, cu legile lor timpite cu tot.Azi fac ce vreau faralegiuire, miine cind dcesta tara blestemata de va numi RRomania, vreau am am legea de partea mea pentru a ma sustine, impotriva idiotilor acestora care nu vad cum am evoluat, incit am acaparat toata tara si am pus talpa mea jegoasa pe grumazul acestui popor prost.
Si vreau sa colind toata Europa lor civilizata, sa fac ca la Romania, sa ba groaza in civilizatia lor, sa fiu platita sa-i parasesc, sa iau banii si dupa o calatorie placuta in Romania cu avionul, sa ma intorc inapoi la ei dupa ce le-am cheltuit banii si sa o iau de la inceput mai cu sirg.
Asta vreau ca noi romanii sa fim ca tiganii sa ne batem joc de toti, de toate autoritatile romane sa facem toate faradelegile cu putinta si sa fin tratati cu ingaduinta c, doar sintem cetateni europeni.Va rog dati-mi OK-iul ca sa pot incepe campania de desteptare a romanilor inclusiv a jefuitorilor, de la conducerea tarii care sint ocupati cu jefuirea imprumuturilor luate acum de la FMI.
Ce ziceti pot incepe sa fac ce VREAU ?????????Vreau sa raspindesc TEROARE si FRICA, in rindul prostilor de romani lasi.Pentru aceasta situatie sintem toti vinovati noi romanii care ii lasam sa faca caca, in capul nostru si mai si multumim, conducatorii tarii fiind ocupati cu jefuirea tarii, partidele care sufera de pudibonderie, televiziunile care fac reclama tiganilor, casele de filme care fac filme si seriale numai cu tigani si nu in ultimul rind miscarile de dreapta care nu au inaintat proiecte de lege ferme impotriva tiganizarii tarii, cu toate consecintele ei si infractionalitatii fara limite si fara pedespe a tiganilor.
Mai presus de orice vreau sa am sau macar sa fiu intr-o banda de infractori care opereaza in strainatate, prin furat, cersit, prostitutie, sa vin in mahala cu masini cu volanul pe dreapta si geamuri fumurii. Din cind in cind la venirea la odihna de la furat, sa ma plimb cu limuzina(inchiriata cred)cu 10-12 usi si geamuri fumurii sa plezneasca de necaz, prostii de romani care pleaca acolo sa munceasca in constructii, la capsuni, la munci umilitoare cu toate ca unii au studii superioare, pe o leafa de nimic fata de afacerile tiganilor, aducatoate numai de lapte si miere. Dar tiganii au locuri in facultate pentru tigani. Se intra ca prin brinza si se iese in sex total.Acest articol este scris la nervi, dar am sa caut sa-l fac UCIGAS.

Cu toate seriozitatea de care pot fi in stare,
Odorica
Subiectul nu este epuizat, voi continua sa va arat argumente pentru care VREAU sa am aceleasi drepturi ca TIGANII, sa-mi fie viata plina de adrenalina ca, m-am saturat sa fiu o ROMANCA PROASTA.

Tot ce v-am scris VREAU, VREAU, VREAU !!!

4 comentarii:

George - Mihai spunea...

Nu ai norocul acesta de a fi discriminata pozitiv si de a avea numai drepturi si nici o obligatie.

Odorica Ion spunea...

Pai eu asa vreau si vreau, sa fac o propunere de lege in acest sens. Sper sa reusesc.
Cu simpatie,
Odorica

Anonim spunea...

tot ce va pot spune e ca nu cred ca vi se potriveste sunteti o femeie cu caractere fine dupa cum spuneati ati scris la nervi .da este adevarat tot ce spuneti aici.cum sa va spun nici tigani nu sunt feriti de astea tot ii ....

Odorica Ion spunea...

Te imbratisez. Eu am si uitat de acest articol.