joi, 12 august 2010

Filozofeala (ciorna)



Foto sursa:http://anneninkonteyneri.blogspot.com/

Daca as sta ca acesta stimabila doamnan care fumeaza trabuc si m-as gindi numai la ce a zis la radio Presedintele nostru ….drag(era sa zic beat), cu privire la un profesor, si anume:
ca are 9 mil.pe luna, dar este platit pentru 16 ore pe saptamina, pe cind dinsul munceste(vorba vine):)))) 16 ore pe zi, in concluzie profesorul e mai bine platit la ore. Eu zic ca ar fi bine daca, ar face schimb de ore de munca. Profesorul chiar si cu 2 ore pe saptamina face un bine tarii straduindu-se, sa invete copii cite ceva din tainele cunoasterii, pe cind presedintele nostru witkist si afemeiat in cele 18 ore pe zi de necondus tara, facind si spunind numai timpenii demne de ultima bomba dintr-un sat sarac populat la circiuna, cu betivi in vederati.
Daca Presedintele nostru ar avea ocazia sa conduca tara beat, numai 16 ore pe saptamina si nu 16 ore pe zi, poate am avea si noi parte, de mai multa liniste si lucrurile lasate din mina tremurinda de alco…(ssst ca ma aresteaza)(dar Decretul 400 care e inca in vigoare si interzice bautura la serviciu si duce la desfacerea contracului de munca cu litera I ceea ce inseamna fara drept de angajare?), nu ar mai face atita rau si noi ca popor, nu am mai fii facuti de ris ca sintem lenesi, nu ne iubim tara, pe cind ca sa o iubesti trebuie, sa furi cit poti din ea, cu mina pina la umar, ba sa bagi si capul acolo in butoiul cu miere.
Asa ca eu zic ca, mult mai bine ne-am descurca cu, posturile din conducerea tarii, lasate vacante. Ca de nici un folos nu ne este, aceasta gasca de hoti, numai sa ne injoseasca sint in stare, sa ne decredibilizeze si sa dea vina pe noi ca popor, care nu mai avem nici un fel de drepturi.Asta pentru a se sustrage raspunderii, cu toate ca ei si numai ei in frunte cu chiospaliul nostru, au dus tara de ripa si inca nu am ajuns in fundul ripii. Asa ca eu zic, sa faca schimb de functii profesorul cu bautorul de frunte al tarii si amatorul de placeri parasutiste. Ia sa vedeti dvs., chiar cu un profesor fara experienta ce bine ne va merge. Macar nu v-a fii atit de putred in suflet si atit de invatat la rele adica bautura, femei, furt, munciuna si plins. “Sa-ti fie rusine Patriciu” + plinsul la Stolojan Felix si cu Nus). V-am spus ca nu am epuizat subiectul, daca as spune sa plece la Dracul in praznic. Insa mi-e frica sa nu ma aresteze.
Atit pentru astazi, ca miine cine stie ce prostii mai spune.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu: