miercuri, 18 august 2010

Generatia invinsta(as fi vrut sa scriu generatia invingatoare)


Posted: 17 Aug 2010 12:24 PM PDT
Laşitatea generaţiilor tinere din ziua de azi, iluziile create de droguri şi mass media, delăsarea familiilor. Să arătăm că ultimul lucru pe care îl face familia în ziua de azi este să îşi trimită copilul la şcoală, biserică, muncă. Exact generaţia tânără minte fură, se droghează şi înjură în englezeşte că în româneşte nu este cool.
Sunt intrigată şi dezgustată. Să nu ne dezicem de idealurile ţării acesteia.Tinerii nu îşi găsesc rostul în România! Nu ştiu nici primele strofe ale Imnului de Stat. Sunt întrebări fără răspunsuri de dat.
Ne plângem de gaşca asta de hoţi din comoditate?

Nu cumva neglijăm intenţionat educaţia naţionalist-creştină a copiilor noştrii, ca să privim la telenovele şi meciurile de fotbal?
La tv. moderatoarea spunându-i unui interlocutor că este naţionalist, acesta s-a ferit ca de ciumă şi a spus vehement că el nu este naţionalist. Generaţia de tineri de acum, e definitiv pierdută şi nu mai există cale de întoarcere pentru ea.

Ce fac oare tinerii? La ce se gândesc ei oare? Că eu dacă stau prea mult să mă gândesc, ma apucă jalea. Cum am putut noi să ajungen în halul acesta numai cu hâhâiala?

Mă bucur că nu mai am copii în formare, dar ceilalţi?
Unde este patriotismul? L-am alungat prin vot???

Tinerii sunt debusolaţi. Dacă ar exista cenzura bunului simţ, ar fi altceva. Nu avem cum să dăm dovadă de patriotism şi vitejie căci, lumea este delăsătoare şi se bălăceşte în noroi, iar sacrificiul nostru ar fi inutil. Ne sacrificăm fără rost.

Oare trebuie să ajungem pe treapta cea mai de jos, pentru a ne învăţa minte şi a arunca din spatele nostru pe aceşti vampiri?

Dar asta v-a dura foarte mulţi ani şi noi până atunci vom fi epuizaţi.
Generaţia noastră de la copii până la bătrâni, am pierdut totul. Noi cei în vârstă ne-am trăit traiul, aşa cum a fost cu bune şi cu rele. Niciodată în viaţa mea nu am gândit că vom ajunge în această situaţie fără ieşire. Am lăsat ca alţii să gândească şi să facă în locul nostru. Şi au gândit şi au făcut pentru ei. Articolul nu poate avea un sfârşit optimist. Nu va fi aşa.

Este aşa cum este adevărul, PESIMIST. Ne-a murit speranţa şi vina nu este a noastră căci nu i-am aruncat la timp şi nu e nici acum timpul trecut, pe acesti nemernici! Dar cine, că toţi suntem delăsători şi lăsăm pe alţii să facă în locul nostru, ceea ce trebuie să facem noi. Şi ei au făcut pentru ei nu pentru noi. Degeaba vorbim noi ca hoţii, fură de rup în continuare şi îşi spun lasă proştii să vorbeasca, abia au de lucru.Distrugerea moralei dând exemplu, chiar intâiul om în stat care îşi ţine tiitoarea sfertnic.

Ticăloşii şi criminalii de la conducerea ţării nu vor pleca de bunăvoie căci, vor fi urmăriţi şi pedepsiţi (asa sper eu)..Aşa că ei sug acolo de la bogăţia ţării şi ne lasă datori vânduţi pentru 1000 de ani. Trebuie alungaţi de la conducerea ţării, cât mai repede pentru a nu da ţara faliment. Ei pot fura mai mult, decât noi vota. Să trăiţi bine hahahah.Trăim falimentul unei naţiuni conduse de un nebun care ne duce spre dezastru. Acum ori niciodată sunt mai valoroase şi de actualitate, cuvintele Ioanei D’Arc ” Dacă nu acum atunci când? Dacă nu noi atunci cine?”

Odorica Ion
17 august 2010

Niciun comentariu: