vineri, 27 august 2010

In tara lui Papura Voda(se ajunsese ca oamenii mincau papura)



Tot ce vad la televizor, tot de ma inconjoara, oamenii inraiti, vinzatorii gata sa te ia la bataie ca, ai indraznit sa-i deranjezi, bine ca nu am mai fost pe la sectia financiara ca acolo mincam bataie. Tot ce traim, face parte dintr-un film horor. Vad grilele de salariu la profesori 4, la politisti 2 si de restul nu am retinut insa, din discutiile de la tv. se spune ca este o mare nedreptate, necunoscuta nici in vremea de trista amintire comunista.Eu am lucrat in comunism 23 de ani si chiar daca as vrea sa denigrez regimul, grila de salarii si obiectivitatea cu care era platita munca(am mai scris ai am dat exemple concrete), nu pot spune vreodata ca am fost sau, am vazut pe cineva nedreptatit in jurul meu. Dar ce vad acum imi intrece orice imaginatie, salarii de 3, 4 , 5 milioane de lei sau la profesori 6 milioane, la doctori 7 milioane, este ceva de neimaginat.La cei care nu au muncit niciodata, se dau 3,5 milioane pensie si la cel care a muncit 40 de ani i se dau 4 mil.,atunci care e diferenta, se mai merita sa muncesti? Chiar acum am vorbit cu un tinar capabil, care spune ca are 5 milioane pe luna. I-am spus cum s-ar descurca cu acesti bani, daca ar avea familie. Nici nu se poate lua in consideratie ca tineri, ca formeze o familie sa aiba mostenitori, sa-i creasca fara grija zilei de miine.
Dar ceea ce agraveaza situatia, este cinismul cu care ministrii in frunte cu Boc acum, caci pres.tarii T.Basescu s-a dat la fund pina trece furtuna.
Noile taxe pentru platirea lor, facindu-se mari sacrificii din partea contribuabililor, dovedesc ca statul prin reprezentantii sai politicienii, ajunsi la putere fac aceasta mizerie pentru 10 bani, un leu, aratind ca au furat totul. Marii actori la o virsta venerabila spun cu lacrimi in ochi ca nu stiu unde sa mearga, ce sa faca pe o caldura de 37 grade. O doamna medic de profesie, a spus ca vrea sa dea, dar sa se spuna clar ca sint bani pentru furat.Niciodata in nici o tara, nici in a noastra, nu s-a ajuns la un asa grad de depravare morala, intelectuala si fizica ca in aceste momente, greu de aprofundat acum, prin ceea ce trece acest popor, vinovat ca a votat de 20 de ani aceste napirci, la conducerea tarii , care au acaparat toate bogatiile tarii, pentru ei si acum daca pleaca ne lasa datori vinduti pe 100 de ani. Nu pleaca hotii in frunte cu Basescu, pentru ca nu ar apuca sa iasa din tara ca, s-ar prabusi tot sistemul financiar incit, din acel moment nu s-ar mai plati salariile si pensiile. Mai tin inca tara din punct de vedere financiar muribunda, continuind sa cersasca imprumuturi cu dobinzi mari, inrobitoare pentru noi toti. Nu ei platesc ce au furat, ci noi si numai noi. Voi cintinua cu acest subiect care, este inepuizabil si nesimtirea si obraznicia conducatorilor nu are limite.
Capul sus, pieptul inainte!!! papapa

Niciun comentariu: