marți, 17 august 2010

Vrei sa stii cind vei muri ?


Vrei sa ştii cand vei muri?


Stateam şi eu liniştit şi ımi sorbeam cafeaua de dis-de-la-amiaza ıntr-o carciuma, cand apare un prieten şi se aşeaza maiestos la masa. Nu i-a luat mult pana m-a pus ın tema cu politica externa, aia interna, lovituri sub centura şi atat de prea multe altele... Normal, presarate de cimilituri de genul "Ce nu domini te domina" sau "In viata ai doua şanse: sa fii ıntr-o echipa sau sa faci parte din turma" ...
Cand a plecat ma simteam atat de ın urma la capitolul viata de azi şi problemele ce ıl sufoca, ıncat am pus mana pe laptop şi m-am teleportat de urgența ın lumea internetului, mai precis ın zona de news. Aşa m-am prins şi eu ca mai multe tari din UE au ieşit cu succes din criza, normal, nu şi a NOASTRA tara, ca io am doua şi cate şi mai cate altele. Ca m-am simtit mult mai cult, ınalt, frumos şi bogat e una, dar un baner de pe un site m-a facut sa cred ca pot fi un vizionar ın ale vietii mele, sau mai exact ın ale finalului ei. Și cum uneori sunt o “curioasa mica”, am dat repede click pe banerul ce ma-ntreba de vreau sa ştiu data exacta a mortii mele... Nu c-aş avea idei ıntunecate, dar ma-ntelegeti, ın o atare zi se spune ca aduce noroc daca esti frumos ımbracat, parfumat, frezat, barbierit, ce mai, ca la o ıntalnire memorabila...

Cu viteza se deschide pagina cu pricina şi ma simt stimulat de salutul, ıntrebarea și ındemnul bine tintite: "Bine ai venit! Vrei sa ştii cand vei muri? Verifica cat timp mai ai?" Am ındraznit sa scriu exact cum apare pe site, cu cuvinte pictate aiurea şi semne de ıntrebare puse de-a-n boulea, ca nu cumva sa alterez conceptul original...
Treizeci de ıntrebari de mare angajament, bag raspunsurile cu maxima atentie ca nu cumva sa greșeasca megaştiutorul cateva minute ın minus la minunata mea viata, ajung la ultima curiozitate manifestata de secretara lui tanti cu coasa, raspund, şi, şi, şi... Ma desumflu! Pai asta-i discriminare! Adica... un baiat simplu ca mine, fara bani şi fara celular nu are dreptul sa ştie cand da coltul? Se pare ca nu! Cica daca sunt ıntr-atat de pretentios ıncat sa aștept și un raspuns dupa ce mi-am pierdut timpul raspunzand la toate stupiditatile, trebuie sa bag 6 euraşi ın contul matuşii cu secera, ca altfel raman la fel de neinstruit ın problema... Ideea e ca m-a cam palit criza ın freza și oricum n-am vazut atatia bani la un loc ın viata mea, aşa ca mai am ceva rabdare, ca un lucru e sigur: candva am sa aflu şi data exacta, doar ca nu am sa am cum sa v-o comunic şi voua...



Niciun comentariu: