sâmbătă, 25 decembrie 2010

Ramolitii care ne distrug destinele

Foto: B.U.B.
Sa nu va uitati la tv. ca sa nu vedeti ce vad eu. Doar intimplator cind dau si vad cite un slugoi sau un ramolit ca cei de la Banca Nationala, reusesc  sa-mi intorc sufletul pe dos. Sa nu va uitati .
Parca in ultima perioada  cind isi pun poalele in cap guvernantii vad mai bine.
Il vedeam pe Vice Guvernatorul nostru atit de ramolit incit  nu-mi venea sa cred ca ma uitam mai demult, cu gura cascata sa vad  ce lucruri intelepte mai spune.Imi ziceam  acum ca nu este cineva linga mine sa ma ciupeasca sa  ma trezesc, ca nu poate  fi adevarat. Vorbea ca si Boc ca daca nu faceam politica de imprumut la FMI era vai de noi. In cuvinte impiedicate, voia sa ne spuna acest ziarist cum am fi trait de rau. Dar acum  am vazut bine cum isi bateau joc de el Snek..., I.Serbanescu si mai putin chiar C.Gusa. Ajunsese-ra si la al parafraza cu daca,  daca  bunica avea roti era automobil si ca  a asteptat Banca Nationala a Romaniei sa ne ajute Dumnezeu, ei nefacind nimic. Vai de tara noastra si de acest popor obidit. Cu asa ramoliti in frunte ? Dar A. Vasilescu este cam ramolit si a preluat poezia lui Boc, insa cel de mai de sus Isarescu stie ce face.  Suge si el de la bugetul  tarii . Nu este atit de dobitoc sa nu stie ce se petrece, dar  este la masa si imparte tortul cu Basescu  si camarila. Rusine sa le fie, ca oamenii nu au ce pune pe masa zilnic si asta din cauza lor. Atit imi pare rau ca nu am retinut pe cel(si am fost atenta numai trecator), ce a spus ca  nucleul greu al banilor tarii,  pusi in alta parte(parca in banci straine) si nu intra in bugetul consolidat al tarii cu care ne  improasca in fata  nemernicii ca, nu sint bani de pensii de salarii, de nimic. Dar cine i-a papat ca acolo au mers si merg imprumuturile  pe care le vom plati noi si generatiile urmatoare. Daca de noi nu ne pasa, macar de cei ce vor veni  dupa noi, ar trebui sa ne pese. Sint urmasii nostrii copii nostrii, singe din singele nostru. UNDE ESTE PATRIOTISMUL NOSTRU ???? Curaj !!!!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu: