miercuri, 23 februarie 2011

Aer curat la Poarta Alba

Subject: Aer curat la Poarta Alba...
 Şefu’, ce mişto e în tabăra aici, la Poarta Albă, aer curat, în mijlocul naturii, se simte şi briza, ce mai, ca lumea,…mă cam deranjează “mărgica” asta de la picior, da-n rest mă simt bine…
-- Mişto pe dreacu’, tu nu vezi că ăştia vor să ne pună la muncă silnică,...şi noi nu ştim ce-i aia muncă?
-- Păi cum şefu’, nu le spuneai matale la fraieri că munceai câte 16 ore pe zi, la Cotroceni?,...aici băgai şi orele pe care le petreceai la Radio România Actualităţi, când băgai vrăjeală cât cuprinde?...
-- E, munceam, eram cu Nuţi ne f…ăceam planuri de viitor, vrăjeala cu munca era pentru proşti…
-- Ia uite şefu’ ce miliţian drăguţ,..ne face semne cu mana,…îi fac şi eu?...
-- Bă fraiere, ne face semne să trecem la muncă,…că altfel ne cam rupe cu pulanul…
-- Şefu’, da’ n-o văd pe Nuţi,…unde o fi sărăcuţa,…tot la muncă?...Şefu’, ar fi mare nedreptate s-o pună ăştia la muncă, pentru că ea ştie numai să dea cu mătura şi să croşeteze, nu să dea la târnacop…
-- Eeeei, ştie ea mai multe, da’ numai eu am avut parte de “talentele” ei,…şi cred că încă vreo câteva zeci de băieţi…, că ea a fost şi la PSD şi la PNL, da’ nici unu’ de-acolo, n-a avut bunul simţ s-o promoveze, după “serviciile prestate”…”

Niciun comentariu: