joi, 24 februarie 2011

A fost o noapte frumoasa




O noapte cu stele,in care noi doi,in patul infrigurat de prea multa singuratate precedenta, priveam in intuneric si ne marturiseam iubirea. O noapte de basm, in care visele noastre, culese din stele cazatoare, s-au intalnit intr-unul singur, aproape perfect.La fel de perfect ca si frunza unui tei. A fost o noapte frumoasa!
O noapte in care noi doi am vorbt cu soapte neintelese.

Vorbeam incet...Soaptele noastre furate din vorbele unui rau, apasatoare, lungi, sticloase...Parca spuneam cuvinte abia silabisite, grele,ca niste pietre slefuite cu dintii... A fost o noapte in care parfumul meu se impletise cu parfumul tau si cu parfumul de vechi al odaii...
O noapte in care, prin cerul ferestrei, prin cerul oval, atat de senin, atat de departe de noi, se vedea luna ca un punct ce desparte ziua de noapte si albul de negru, ca mai apoi, din zorii zilei sa acopere soarele pe parcursul zilei prontr-o eclipsa totala de soare. A fost o noapte frumoasa… O noapte in care picioarele mele,goale, reci,s-au intalnit cu ale tale:calde,lungi si groase.
O noapte in care chiar si mainile noastre reci, ca scoase abia dintre cuburi cu gheata, sau intalnit sub asternuturi si s-au strans puternic...
O noapte in care noi doi ne-am  reintalnit dupa multe luni de asteptare.
O noapte frumoasa, o noapte in care sufletul meu a coincis cu sufletul tau, devenind un singur suflet... O noapte frumoasa,o noapte instelata si rece.
De aceea eu tind sa cred ca izvorul iubirii, sta in strafundurile fiecaruia din noi, de aceea iubirea trebuie pretuita, ingrijita, ocrotita, ajutata sa creasca si pastrata etern in inimile noastre pentru acea persoana speciala care da lumina vietii noastre. Adevarata sursa de fericire si implinire a fiecarui individ, o reprezinta iubirea pe care o compar cu o comoara aidoma unui  tezaur ce nu are pret. Se va lumina de ziua si vor misuna zgomote in racoarea diminetii! Poate voi uita sa adorm, cand toti vor dormi, si cine stie...poate intr-un traziu voi adormi si eu. Somn usor! 
http://trandafirul-roz.blogspot.com/ 
http://odorica.blogspot.com/

Niciun comentariu: