vineri, 18 februarie 2011

Un secret bine pastrat

Nici data nu mi-au placut cei care isi pun  pe bloguri un chip de la o caricatura desenata, chiar daca este mai frumoasa ca chipul adevarat. Eu nu am procedat si nu as proceda, niciodata asa. Indiferent cum am fost  mototolita, ciufulita,  asa m-am pus si pe blog. Fotografia de vara trecuta era prea provocatoare si va schimbati impresia buna despre mine(formele erau prea apetisante). Am un mare respect pentru cei care au curajul raspunderii. Asta sint si asa ma cheama.  Uite acum nu m-am tuns si  umblu asa, cu parul strins intr-o clama in virful capului. Mi-a zis cineva ca  numai adolescentele de 15-16 ani umbla asa ca este sic, dar la mine cu un mot sculat in virful capului indeamna mai mult  sa ma ia de mot  ca, prea face cu ochiul. Asa este  si daca vedeti pe o persoana de sex feminin, grasuta si cu un mot obraznic de sculat, in virgul capului sa stiti ca, sint eu.  Mai ales daca duc si 2-3 sacose  cu alimente, suindu-ma in autobuzul care traverseaza tot orasul  si stind in picioare ca nimeni nu-mi da locul, ca asa este frumos mai ales din partea tinerilor barbati. Insa nu va uitati spre mine ca e pericol mare, caci daca mai va uitati pe unul din blogurile mele si mai vedeti si un Pa , va piere toata vigoarea definitiv si  nu se merita. Eu stiu un caz cu o babeta care scria Pa-uri. Ce credeti ca s-a intimplat?  A lasat-o barbatul, ca  a fost vlaguit de Pa-uri. Dar totusi nu s-a lasat, cu ajutorul altor  blegi care i-au sarit in ajutor:)))) Chiar daca babeta  s-a facut tovarasa, dar in secret ca nu a pus benerul partidului pe blogurile ei si nici nu onoreaza nici macar cu un Pa sarbatorile comuniste, merge inainte. Dar asa se poarta la toate femeile , asa spun cind fac avansuri tinerilor  barbati, sa vada ce au in prohab cite oua si cit de mare este cirnatul. Spun ca barbatii lor   le neglijaza permanent. Ca s-au maritat de gura parintilor,si au facut asta ca sa nu piarda averea (care), cu riscul de a face copii debili din toate punctele de vedere. Ca familii de singe albastru din toata Europa care  s-au casatorit intreei pentru a nu pierde regatele, de au iesit  tot felul de  debili mintali,  si cu singele otravit de toate bolile. Important era ca mostenitorul sa aiba  maxilarul de jos proeminent si era suficient sa se stie ca este os regesc. Si  regina nu s-a jucat cu p... a vreunui valet sau  un  tinar din garda personala.
Eu  femeilor neclijate,  le spun ca daca barbatii nu-si aduc aminte de ele cu anii(asa spun ele ) sa puna o sfoara  in latimea usii, in  dreptul patului, dar nu o ata,o sfoara solida la 25-30 cm. de podea si cind,  vine  uitucul  sa  se impredice si sa cada in pat. Si uite asa n-ar mai trebui sa umble dupa alti care fac nazuri spun ca, sint batrine si urite. Dar e la moda si a fost intotdeauna, sa faci pe neajutorata. Dar nu-i bai ca, daca a lasat pe una din  asta  barbatul, gaseste ea alt prost( ca din acestia sint destui), important este ca a ramas  tovarasa(pe dracu ca tovarasele nu impodobesc brazi de Craciun ca se c... in el de Craciun). Ce rau a ajuns PCR incit sa apeleze la asa cazaturi, poate ca la sedinte se gindesc ca in pauze sa tricoteze rochite la papusi:)))).
Totusi au bunul simt si nu-si pun chipul pe blogurile deocheate, inlocuindu-le cu caricaturi  cu mult mai frumoase decit ele.. Am incredere in dvs. ca nu dezvaluiti secretuil meu ca, nu suport caricaturile  autorilor de bloguri femei sau barbati, ci prefer sa pun chipul meu, cel modest, dar adevarat.
Pa, Pa, Pa - uri.
Nu am incheiat subiectul ca abia l-am lansat.:)))))
http://odorica.blogspot.com/

Niciun comentariu: