miercuri, 23 februarie 2011

Visul unei nopti de iarna

Aseară am ajuns târziu şi frânt acasă
Obosit, ca după o lungă zi de coasă…
Nici n-am cinat, m-am dezbrăcat
Şi ca plumbul in pat m-am aruncat.
După un timp ochi larg mi i-am deschis,
Trupul de fiori mi-era cuprins,
Iar camera invadată de un cald parfum,
Parfum cald, fierbinte, îmbătător,
Parfumul trupului tău fremătător…
În gând mi-am zis, gata somnul meu
Şi m-am simţit uşor, iar somnul greu
A dispărut în cele patru zări,
Sau ştiu eu, prin alte depărtări…
Tu m-ai cuprins, cu un sărut, ne-am contopit
Ne-am împletit, trupul de mine l-ai lipit
Pielea ta moale, caldă, mătăsoasă,
Ochii strălucitori, erai tare frumoasă,
Tandră, senzuală, feminină, voluptuoasă
Şi-n iubire pasionată, pătimaşă.
Noaptea-ntreagă ne-am iubit,
Pătimaşi în pat ne-am tot rostogolit.
Mi-ai fost şi plapumă şi aşternut,
Strâns îmbrăţişaţi, un lung sărut,
Neobosiţi, mereu flămânzi ca la-nceput…


Deodată un ţipăt strident am auzit,
Era cocoşul din vecini, ce m-a trezit!

Tony Klein (medic si colonel in armata Germaniei)
http://trandafirul-roz.blogspot.com/

Niciun comentariu: