vineri, 23 decembrie 2011

Ziua bilantului

In aceasta dimineata de 24 decembrie, la bilantul  anului care a trecut,  facandu-mi autocritica fara mila, vad ca am facut  intelept ceea ce am facut. Adica nu am implicat pe nimeni in problemele mele. M-am purtat matur si echilibrat in  orice situatie, dar asta este parerea mea.  Nu am avut cum sa fac injustitie nimanui pentru ca stau retrasa,  contactul meu cu  orasul este numai cand ma duc laghena de gunoi, la piata sau, sa-mi platesc darile.
Dar asta nu m-a scutit de a  savura rautatile celor din jurul meu loco , care  nu au margini. Revolutia a adus la suprafata   toate scursorile nemului nostru, care i-a improtapit pe post de  proprietari,  de  oameni cinstiti si importanti cu drepturi asupra tuturor. Parca totul este intr-un film de groaza.
La noi democratia  ESTE VENITA PREA DEVREME, FARA O PREGATIRE PREALABILA SI ASTA A SCOS ANIMALITATEA DIN OAMENI. ANIMALITATEA FATA DE ANIMALE, DE O CRUZIME DE NEIMAGINAT, FATA DE  CEILALTI OAMENI, FATA DE VECINI. JUSTITIA  DACA ESTE CHEMATA, CAND ISI FACE DATORIA?  Dupa ani si ani,  nedecisivi in care poate interveni chiar moartea actorilor principali.
Acesta  inumanitate deopotriva fata de oameni si fata de animale, este adusa la suprafata de catre  avortonii satelor,  oraselor la mahalale, oamenilor  care sunt scurgeri supurande, ale  celor de la periferia societatii.
Lupta pentru a da un  exemplu,  este ca lupta cu morile de vant. Cred pe drept cuvant ca  aici, in aceast teritoriu binecuvantat, vom ranane la periferia Europei un popor de tigani animalici, care nu merita decat robia in lanturi, chiar conturata imaginar cu  mintea.
Numai lanturile mai pot tine in  frau aceste suflete pierdute,  in mocirla urat mirositoare a societatii noastre.
Nu neg ca exista si o parte foarte mica a societatii noastre curata, cu suflet mare si cinstita.
Dar aceasta mica parte, va fi absorbita  de marea  masa de  delicventi, si inghitita de haznaua tarii noastre, in  care ne prabusim cu totii cu si fara voia noastra.
Nu mai exista oameni etalon,  fara de care orice societate isi pierde busola. De aceea exista oameni imaculati sau fauriti ca imaculati, tocmai pentru ca societatea  sa ii cunoasca si sa caute sa fie la fel ca ei. Dar la noi orice  persoana  care este scoasa in evidenta in cel mai scurt timp, este acoperita cu noroi,  chiar cu cacat.
Ceea ce v-am spus, doar o mica parte din radiografia societatii noastre,  le-am spus ca le stiu, fiind in cunostinta de cauza, traind in ultimii 10 ani (crezind ca voi  fii linistita) in aceasta mocirla umana din care nu cred ca vom mai iesii. Soarta noastra se leaga de   paria Europei, de cei carora nu merita sa le   dea nici o sansa de iesire la liman. Scoala, cu analfabeti absolventi de  liceu si facultate, sanatatea  pe butuci, cu morala ce sa mai zic ca, este inexistanta. Cei cativa care se agata ca  inecatul de un pai, sunt aruncati si vor fi aruncati de toti inapoi, in  haznaua cu cacat a societatii si a Europei. Poate sunt pesimista incurabila, dar pana nu vom curata tara de aceste  hiene mafiote, nu vad alt viitor. Ma rog, ca  aceasta viziune a mea, sa fie  contrazisa de realitate. Asta este cea mai mare dorinta a mea.  Oamenii vor cauta sa  ajute pentru, scoaterea societatii noastre din  acest  drum inchis?  Numai o vointa de fier, disciplina si  aruncarea  fripturistilor din orice   structura a societatii, ne va mai putea ajuta ! Dar ....... avem noi " artileria grea" pentru aceasta  miscare inteleapta, dura si periculoasa?  Caci cei care vor voi sa faca ceva, trebuie sa fie oameni hotarati iubitori de tara  si neam, capabili sa  ingenuncheze  infractorii societatii noastre de orice fel.. 
Sarbatori fericite, pe cat se poate si cat se mai poate !!! Odorica

2 comentarii:

silvo spunea...

Muy feliz Navidad para tí y los tuyos y un abrazo Odorica!

Odorica Ion spunea...

Silvo, iti doresc SARBATORI FERICITE, cu implinirea tuturor dorintelor. Te imbratisez, cu drag, Odorica:)