duminică, 4 iunie 2017

NON GRATA

Persona "non grata" gen.rez. Ispas Vasile din Ploiesti str. Barcanesti nr.3 sc.A ap.4 parter.


Va rog sa spuneti daca cunoasteti pe gen.in rez. Ispas Vasile fost com. UM Negoesti Ploiesti,care acum este adm. de bloc.nt.13 ap.4 ca este un hot permanent si face ARMATA ROMANA DE RAS, FURA TOTUL, MINTE, ESTE PSIHOPAT, DEZAXAT SEXUAL, PARAT CA PEDOFIL, DAR POLITIA Ploiesti NU VREA SA SPUNA. Fura tot el si cu tiganii ca Micu Vasile, ultima hotie este grilajul de la geamul meu de la parter. Am sa pun aceasta  atentionare in fiecare zi caci, bolile lui cred ca au contituit o nenorocire pentru UM unde a fost comandant si acum pentru mine de 15 ani. Rusine !!!! Nu pot sa-l inlocuiesc (grilajul)pentru ca  il fura iar, ca si ventilele de sub apartament, gardul din fata blocului, si isi plateste neputinta sexuala platind babete de la As.de locatari netrecandu-le la cheltuielile adevarate, facand pierderi de milioane pe luna lucru acceptat de locatari si obligandu-le  pe cele de deasupra mea,la inundatii permanente de 6 ani consecutiv sub obladuirea Tov. Militian comunist cu mutra de european, dar fara papion Dosaru Viorel fost sef la Politia Ploiesti.
Toate pagubele doresc sa fie platite de clientii bordelului bl.13 Bar.Buc. inclusiv angajatii Politiei si Primariei Ploiesti, fiind intermediarul si casierul chiar el, pana acum si de acum incolo fiind eu cu acordul dvs.:)))
Va anunt ca imi este frica sa adorm acum  cand Militia  de la Sectia 4 Sud, mi-a luat grilajul de la geam.Spun ca stiu ca geamul este la adm. Ispas Vasile general in rezerva, rusinea Armatei Romane  psihopat si dezaxat sexual.
Ca doar asta a fost o inscenare. Sper ca ma veti pomeni de bine ! :
Si aveam de gand sa fac numai bine dar, am avut de-a face numai cu canalii care nu au apreciat independenta si curajul meu nebun.
Dar nu-mi pare rau de nici o secunda traita si sper sa fac  fata situatiei in continuare si sa apuc o suta de ani!
Ma ingrijoreaza faptul ca data trecuta cand a venit militia si mi-a cerut buletinul a anuntat la Casa de Pensii Ploiesti ca nu mai locuiesc aici, si acum cine stie ce ticalosie a mai inventat.
Vedeti ca este valabila vorba veche :"Cuvantul loveste mai tare ca glontul sau sabia ".

Niciun comentariu: