miercuri, 26 iulie 2017

Fara pudibonderii

  • Am vrut mereu citind astfel de stiri sa-mi spun  punctul de vedere in fata, fara ocolisuri.
  • Ce inseamna sclava sexuala  pe front ?
  • Inseamna ca a pus ochii pe ea un carliontat, un fel de minim "sefulet" care si-a impus in fata celorlalti poate prin ferocitate punctul de vedere adica...  Cred ca in astfel de situatii, unor astfel de tinere le-a pus Alah mana in cap si asa au scapat cu viata.Daca ajungea pe mana celor fara scrupule dupa ce era folosita, ajungea in acid sau poate ii dadea foc din prima, sa nu mai piarda vremea cu ea. Maine pica o prizoniera tanara si cu antrenament fizic militar, asa ca o provocare. EU CONSIDER CA ACEST MIC SACRIFICIU IA SALVAT VIATA.DAR SA NU NE GANDIM CA IN RAZBOI IN LINIA INTAI,  COMBATANTII SE OCUPA NUMAI DE SEX, CAND EI SE  ODIHNESC PE FURIS SI PE APUCATEA. AM VAZUT CA NU DORMEAU CU ZILELE SI NOPTILE FIIND TOT TIMPUL PE FRONT. Locuintele lor sunt provizorii ca frontul se misca incontinuu. Adorm inaintea lor (a sclavelor).Mai ales ca am vazut ca  Liderul ISIS a dat atunci (2014) un ordin ca pe front nu mai este considerata infractiune pedofilia, pentru ca erau multi copii de 10-11 ani pe  post de luptatori, si nu aveau ce face,  faptele nu puteau fi controlate si pedepsite.Atunci am vazut ca le spuneau ce sa faca pentru asi infrange instinctele sexuale dar, nu am inteles nimic pentru ca, am citit pe diagonala in graba.
  • Asta  este o gaselnita a presei occidentale si americane, care ii spune tinerei ,de parca ar fi vedeta de film la Hollywood ca, ai fost "sclava sexuala", poate ne creste retingul.
  • Daca este sa fim adeptii adevarului absolut, romancele noastre ce viata duc in majoritatea lor ? Sclave sexuale, sclave bucatarese, sclave spalatorese, plus serviciul, plus grija de copii. Cate femei sunt alungate in ger noaptea, afara din case cu copii lor? Cate femei sunt batute pana la moarte ? Am vazut ca, cu miile.
  • Mi-am spus cu curaj parerea mea, si trebuie reconsiderata notiunea de " sclavie sexuala". Ceea ce esti obligata a face impotriva vointei tale dar, trebuie sa te supui este "sclavie" si in viata domestica.
  • PS Va aduceti aminte ca, acum cativa ani o ziarista americana s-a dus pe front, ca sa le ia un interviu si a scapat usor ca luptatorii s-au gandit sa faca o "bucurie liderului" si au dus-o lui ca trofeu. A scapat usor  si cam jumulita de pene a povestit  tot, cand a ajuns in America. Dar carcotasii arabi au spus ca, nu avea ce mare lucru sa-i faca un barbat de 130 de kg.:)))
  • Am vazut azi la tv. razboiul japonezo-chinez de la mijlocul anilor 30, ai secolului trecut. Acolo mai ales in presa oficiala japoneza, se prezenta executatea prin decapitare a o suta de chinezi de catre japonezi, ca o intrecere sportiva  dotata cu premii financiare si alte "beneficii" pentru cei care erau mai rapizi. Asa ca nimic nu este nou sub soare si asa cum spune proverbul:"nu elibera din lant animalul din om ".
  • Japonezii azi sunt socotiti modele de civilizatie dar, au fost printre cei mai cruzi oameni, (sau mai sunt ca am vazut  mafiile lor actuale cu ce crime bestiale se ocupa)de-a lungul veacurilor.

  • Un comentariu:

    Blogger spunea...

    Ever wanted to get free Facebook Followers & Likes?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT & ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?